Vypočti si BMI/BMR Nad 161.84 € dárek od nás
cinska sport

Doprava a platba

Doprava a platba:

Vyzdvihnutie v Ostravě-Petřkovicích, ul. Šilheřovická 558 zadarmo

Vyzdvihnutie na 602 miestach Zásielkovne na Slovensku s platbou vopred - 68, - Kč vrátane DPH (cca 2,61 €, závislé od kurzu CZK / €)

na dobierku - 98, - Kč vrátane DPH (cca 3,77 €, závislé od kurzu CZK / €)

Kuriér Slovensko s platbou vopred (výber najlacnejšieho kuriéra s doručením na Slovensku, napr. GLS) od 95, - Kč vrátane DPH (cena závislá od hmotnosti zásielky, od cca 3,65 €, závislé od kurzu CZK / €)

Kuriér Slovensko dobierka (výber najlacnejšieho kuriéra s doručením na Slovensku, napr. GLS) od 118, - Kč vrátane DPH (cena závislá od hmotnosti zásielky, od cca 4,54 €, závislé od kurzu CZK / €)

DHL na Slovensko s platbou vopred - 140, - Kč vrátane DPH (cca 5,29 €, závislé od kurzu CZK / €)

DHL na Slovensko dobierka - 183, - Kč vrátane DPH (cca 7,03 €, závislé od kurzu CZK / €)

V Ostravě -Petřkovicích je možné tovar vyzdvihnúť zadarmo.

Je vhodné si dopredu potvrdiť termín vyzdvihnutia, tovar tak bude pre vás pripravené bez zbytočného čakania. Termín vyzdvihnutie si môžete potvrdiť emailom alebo telefonicky na 596 131448.

(Podľa zákona o evidencii tržieb predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; vprípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.)

Ďalej ponúkame možnosť vyzdvihnutia zásielky na 3450 výdajných miestach umiestnených v ČR, na Slovensku, Poľsku a Maďarsku, a to v miestach označených ako Zásielkovňa. Pri objednaní tovaru si vyberiete pobočku, ktorú máte najbližšie. Akonáhle odovzdáme tovar Zásielkovne k preprave, okamžite vám Zásielkovňa pošle email s trasovacím číslom. Cestu vašu zásielky tak môžete sledovať online. Po doručení zásielky na vami zvolené výdajné miesto vám Zásilkovna pošle SMS a e-mail s heslom. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 7 dní vyzdvihnúť. Viac na www.zasilkovna.cz

Novo ponúkame možnosť doručenia najlacnejším Kyrýrem na Slovensku. Vyberáme vždy kuriéra s najnižšou ponukou prepravy, preto vám nie sme schopní dopredu garantovať aký konkrétny kuriér zásielku doručí. Väčšinou sa jedná o niektorého z týchto kuriérov - DPD, IN TIME, GLS. Tento typ doručenie ponúkame ako s platbou vopred tak s dobierkou. Kuriérom budete spravidla dopredu kontaktovanie a môžete si tak dohovoriť deň a hodinu dodania. Zásielka by mala byť k vám doručená do druhého pracovného dňa.

Tovar je možné poslať aj prostredníctvom zásielkovej služby PPL, a to s platbou vopred alebo dobierkou. Kuriérom budete spravidla dopredu kontaktovanie a môžete si tak dohovoriť deň a hodinu dodania. Tovar objednaný na Slovensko službou PPL je na Slovensku doručovaný DHL. Doba dodania tovaru na Slovensko je 48 hodín od odoslania. Slovenskí zákazníci platia dobierku v eurách.

Údaje pre platby vopred zo Slovenska v eurách:
č.ú. 2100676162/2010
Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, Praha 1
IBAN: CZ2520100000002100676162
SWIFT: FIOBCZPPXXX

v.s. číslo vašej objednávky

U zahraničné platby uvádzajte prosím u poplatku za prevod OUR. Fio banka v SR však neúčtuje poplatky za prichádzajúce platby zo Slovenska. (Klienti slovenských Fio banky nehradí svojej banke žiadne poplatky za prevod do ČR. Klienti ostatných slovenských bánk vykonávajú prevod do ČR v rámci schémy SEPO platieb, a poplatky ich bánk sú tak rovnaké ako pri tuzemských platieb).

Objednávky s doručením v rámci SR, prijatej v pracovný deň do 15:00 hod., Sú vybavované ešte tento deň a expedované deň nasledujúci.

Po obdržaní Vašu objednávky dostanete automatickú odpoveď - kópiu vašu objednávky. (Ak ste túto kópiu neobdržali, objednávku ste nedokončili, uviedli ste nesprávnu emailovú adresu, máte plnú emailovú schránku alebo vám správa spadla do zložky nevyžiadaná pošta-spam).

Pod číslom zásielky, ktoré dostanete od prepravcu spravidla emailom, môžete na stránkach Zásielkovny (www.zásikovna.cz) alebo PPL (www.ppl.cz) sledovať aktuálne miesto kde sa zásielka nachádza. (Ak ste tento email nedostali, tak ste pravdepodobne uviedli nesprávnu emailovú adresu, máte plnú emailovú schránku alebo alebo vám správa spadla do zložky nevyžiadaná pošta-spam).

Daňový doklad

Snažíme sa prispievať k ochrane našich lesov tým, že neposielame zbytočne daňové doklady v listinnej podobe, a to pokiaľ si to zákazník výslovne nepožiada. Na vašu žiadosť vám pošleme daňový doklad elektronicky emailom. Ak si prajete si doklad zaslať v listinnej podobe spoločne s vašu zásielkou, uveďte prosím túto voľbu do poznámky v objednávke. Doklad o zaplatení dobierky vám na vašu žiadosť vystaví tiež ktorýkoľvek prepravcu.

Reklamácia

Nároky zo zodpovednosti za chybu výrobkov má právo zákazník uplatniť v zákonnom rozsahu a pri splnení zákonom daných podmienok písomne u predávajúceho, a to buď emailom na info@herbaprodukt.cz, alebo v listinnej podobe na adresu: Mgr. Ing. Gardiančík Tomáš, Šilheřovická 558, 725 29 Ostrava- Petřkovice.

Odstúpenie od zmluvy

Zákazník má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy v lehote 14 dní od prevzatia tovaru. Zakazník môže odstúpiť od zmluvy písomne ??buď elektronickou správou odoslanou na emailovú adresu info@herbaprodukt.cz alebo v listinnej podobe, a to poslaním na adresu Mgr. Ing. Gardiančík Tomáš, Šilheřovická 558, 725 29 Ostrava- Petřkovice. Zákazník môže taktiež využiť formulár na odstúpenie, ktorý si môže nižšie na tejto stránke stiahnuť vo formáte PDF a tento vyplnený a podpísaný formulár odoslať niektorým z vyššie uvedených spôsobov. Ak odstúpi zákazník od zmluvy, vráti tovar na adresu Mgr. Ing. Gardiančík Tomáš, Šilheřovická 558, 725 29 Ostrava- Petřkovice bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. V prípade odstúpenia od zmluvy nesie zákazník náklady na vrátenie tovaru. Zákazník nemôže od zmluvy odstúpiť v prípade dodania tovaru v uzavretom obale, ktoré zákazník z obalu vyňal a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť. Ustanovenia tohto odseku o odstúpení od zmluvy sa neuplatňujú na dodávku potravín, nápojov alebo iného tovaru bežnej spotreby dodávaného do zákazníkovej domácnosti alebo na iné miesto, ktoré zákazník určil (§1840 ods.1, písm. G, z.č. 89/2012 Zb ., podobne pre slovenských zákazníkov §1, ods.2, písm. h, z.č. 102/2014 Zz).

Vrátenie peňažných prostriedku zaplatených zákazníkom bude v prospech zákazníka uskutočnené najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy zákazníkom, a to spôsobom oznámeným zákazníkom, inak rovnakým spôsobom, akým boli zo strany zákazníka peňažné prostriedky internetovým obchodom prijaté. Internetový obchod však nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky zákazníkovi skôr, než mu zákazník tovar odovzdá.